Strony

niedziela, 20 maja 2018

Ł jak... czyli niedziela z hafciarskim alfabetem :)


Sama nie wiem dlaczego poczułam się nieco zaskoczona, że dzisiaj literka Ł przypada ;) Chyba moja mapa myśli nie przewidywała polskich znaków w hafciarskim alfabecie :) Bo i co tu wymyślić na typowo polską literę, jak teraz same angielskie nazwy do naszego języka adoptujemy?
Ja tylko wspomnę:

Ł jak łańcuszek

Rodzaj ozdobnego ściegu hafciarskiego. Występuje w wielu odmianach, a jak się go robi pięknie wytłumaczyła Splocik TUTAJ. Ja jakoś zapatrzona w krzyżyki byłam, ale dzięki zabawie u Splocika "Hafty i przysłowia" testuję też różne inne hafciarskie ściegi i jestem pełna podziwu jakie trafne połączenia z krzyżykami wychodzą :)

Ł jak łapczywość

Taka moja hafciarska cecha :P Jak już mi się jakiś wzór spodoba to łapu-capu i już na tamborku :) Tym sposobem jednocześnie i kilkanaście haftów mam zaczętych (licząc z tymi kartkowymi) :D. A, że tematyka i stopień trudności są zwykle "od Sasa do Lasa" to nie nudzi mi się :) Wadą jest oczywiście to, że wszystko idzie mi w ślamazarnym tempie, ale czy to wyścigi?? :P

O ładności nie piszę, bo co dla jednych ładne, to dla drugich brzydkie ;)

Linkowanie u Hani:)
Szkoda, że weekend dobiega już końca, ale życzę Wam dobrego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. No, strasznie byłam ciekawa co też na tę literkę wymyślisz.
    Fajnie, że napisałaś o łańcuszku, bo w żadnych wzorach go nie ma, a on tak ładnie potrafi wykończyć niektóre prace. Lubię (Ł) łączone techniki.

    OdpowiedzUsuń