Strony

środa, 9 maja 2018

Imieniny maja :)

Kolejny miesiąc zabawy u Hanulka , a tematem kartek są konwalie :)

Długo nie mogłam się zdecydować na schemat, bo jakoś żaden nie chwycił mnie za serce, aż w końcu sięgnęłam po prosty wzorek z magazynu Cross Stitch Card Shop. Schemat nie zawiera backstitchy, więc żeby konwalie nie zlały się
z tłem wykorzystałam kawałek kanwy, która w nocy wydawała mi się kremowa, a w świetle dziennym okazała się być żółta :P

Co do wyglądu kartki, to miałam na nią pewien pomysł :) Maj kojarzy mi się z komuniami  a te z delikatnością, i choć nie jest to kartka komunijna to właśnie taki właśnie efekt delikatności chciałam uzyskać, bo takie są konwalie :)
Stąd delikatne pastelowe barwy i koronki ;)



Czy mi się udało? Na początku przygody z kartkowaniem jest tak, że pomysł na kartkę przeważnie rozmija się z efektem końcowym . Mi też się trochę rozminął, ale co nieco tej delikatności jest i nawet mi się ta kartka podoba :) A Wam?

15 komentarzy:

  1. śliczna kartka, aż zapachniało konwalią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba. Kocham konwalie a zwłaszcza ich niesamowity zapach. Piękny hafcik wybrałaś a i oprawa jest świetna. Koronki nadały delikatności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest jak się haftuje po nocach, skąd ja to znam :)
    Karteczka wyszła Ci piękne, super wkomponowałaś te koroneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci ta kartka wyszła i kwiatki prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiosenna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! A konwalie fajnie wybijają się na żółtej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, konwalie są przepiękne i delikatne, świetnie przeniosłaś ich urodę na swoją karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Udało Ci się uchwycić tę delikatność :)

    OdpowiedzUsuń