Strony

piątek, 22 czerwca 2018

Czerwcowa kartka wg mapki :)

Kochani :) Muszę zacząć od podziękowań za Wasze odwiedziny, wsparcie i doping, pomimo tego, że tak mało mnie
u Was na blogach teraz :) Dla niektórych zaczęły się upragnione wakacje i troszkę Wam tego zazdroszczę :)
Uwielbiam lato, ale dla mnie okres wakacyjny zawodowo jest szczególnie ciężki, bo to czas realizacji dużych inwestycji, a do tego dochodzą braki kadrowe, bo każdy przecież chciałby wykorzystać też urlop :) Do sierpnia bardzo intensywnie pracuję, stąd tak mało mnie u Was na blogach :) Potem mam nadzieję pójść na urlop i wreszcie się trochę zresetować, bo czuję się strasznie zagoniona tym wszystkim... Krótkie przystanki od tej gonitwy dają mi tylko chwile z haftem :)

W tym tygodniu udało mi się zagospodarować jeden z "podróżnych" hafcików na kartce. Powstała kartka wg mapki opracowanej przez Ulę :) Mapka minimalistyczna to i kartka w takim stylu :)

A mapka wygląda tak:
Miłego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. Mam podobnie z tym zabieganiem :( Czekam upragnionego urlopu...
    Kartka bardzo mi się podoba. Śliczna w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I piękna kartka powstała, może i w formie oszczędna, ale cudna w wyrazie. Pozdrawiam serdecznie i odrobiny spokoju życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super ta kartkę według mapki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba twój minimalizm!A wiesz, że też myślałam o takim aniołku z trąbką, tyle że z wykrojnika, a gwiazdki miały wychodzić z trąbki... Chyba nadajemy na tych samych falach.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zagospodarowałaś haft!
    U mnie okres jak jest ciepło jest też bardzo pracowity... chociaż jeśli chodzi o przygotowanie dokumentacji, żeby inwestycje mogły się realizować to nie ma wolnych obrotów w dzisiejszych zwariowanych czasach wszystko na wczoraj... Życzę oddechu!

    OdpowiedzUsuń