Strony

sobota, 21 lipca 2018

Po-mundialowo :)

Nie zdążyłam wprawdzie na finał, ale co się odwlecze to nie uciecze :) Gorliwym kibicem piłki nożnej nie jestem, ale muszę przyznać, że niektóre mecze mundialu były bardzo ciekawe i oglądałam je z przyjemnością. Oczywiście z tamborkiem w łapkach :) A na nim też rozgrywał się bardzo emocjonujący mecz :))
Wzorek firmy PANNA :) Rozpisany na mulinę Gamma, której nie posiadam, dlatego kolorki dobierane przeze mnie "na oko" z resztkowego worka :) Czyż nie uroczy ten jeżyk?

I pingwinek?
To był dopiero mecz :)
  Zagrali razem na rzecz Kołderek za jeden uśmiech :))

Powiem Wam, że wszyscy wygrali, a największa przyjemność po mojej stronie :))

15 komentarzy:

  1. Jaki super hafcik, świetne są te zwierzątka i jeszcze grają na szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się do łez! Rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, aż się uśmiechnęłam :-) Wszyscy wygrali :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra hafcik, taki meczyk to ja bym chętnie oglądneła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacięta rywalizacja uroczych zakładników.Śliczny haft i świetny pomysł. Kolory dobrane znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mecz :-).Jeżyk wygląda fantastycznie, pingwinek też :-).

    OdpowiedzUsuń