Strony

niedziela, 22 lipca 2018

W jak... czyli niedziela z hafciarskim alfabetem :)

W jak WIP (Work in Progres)

ang. skrót oznaczający po prostu pracę w toku.

W jak wystawa 

najbardziej znana to ta w Łodzi "Inspirujemy kolorem". Osobiście jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że w tym roku uda się pojechać :)

W jak wyzwania

zabawa blogowa, w której najczęściej trzeba zrobić w określonym czasie pracę na zadany temat :) Lubię takie zabawy :) Wspaniale pobudzają kreatywność :)

W jak wzory

myślę, że większość hafciarek uwielbia przeglądać hafciarskie stronki w internecie :)   Ten dreszczyk emocji, kiedy natkniemy się na "TEN" wzór :) Ja nie mam jakiejś ulubionej kategorii - wzór musi mnie po prostu chwycić za serce :) Może być duży lub mały, a tematyka też może mnie samą zaskoczyć :) Aby miał to "coś". Jak już taki znajdę to nawet miliony udziwnionych konturów mi nie przeszkadza :) Zwykle ufam projektantce i myślę, że skoro zaprojektowała ich tyle lub przechodzą przez środek krzyżyków to miało to jakiś cel. I zwykle efekt końcowy to potwierdza :))

Wybaczcie, że dzisiaj tak skrótowo i po łebkach, ale masę spraw mam na głowie przed urlopem, a pora taka, że z nóg już padam :)

U Kasi poczytacie skojarzenia innych dziewczyn. Na pewno będzie ciekawiej :)

4 komentarze:

  1. Skojarzenia super. Udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że alfabet się kończy. Udanego urlopu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w-jak wzory,jestem ich wielką ,,zbieraczką,,

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak wzory, zwłaszcza ten jedyny, którego nie możemy nigdzie znaleźć. Właśnie ostatnio też natknęłam się na maluszka, o którego w zeszłym roku prosiłam dwukrotnie jedną z blogerek i niestety nie otrzymałam odpowiedzi. A teraz mam i myślę, że w tym lub przyszłym miesiącu go pokażę.

    OdpowiedzUsuń