Strony

niedziela, 15 lipca 2018

U jak... czyli niedziela z hafciarskim alfabetem :)

Dzisiaj "krótka" literka :)

U jak UB Design

Producent wzorów, których stylistyka bardzo mi się podoba :) Haftowałam dotychczas takie maluchy. które znalazły swe miejsce na kartkach:

U jak UFOK (UnFinished Object)

To po prostu nieskończona i porzucona praca. Prawie każda hafciarka ma takie :) Czasem uda się je wysadzić w kosmos, ale zdarza się, że UFOK na zawsze pozostaje UFOK-iem :) Moją najdłużej wyszywaną pracą jest bez wątpienia Odalisque, ale liczę na to, że będzie miała szczęśliwy finał :) Zaczęłam ją haftować w 2006 r., więc z pewnością zasługuje na miano UFOK-a.
Miałam też kilka prac, które na zawsze już pozostaną UFOK-ami, głównie za sprawą niewyraźnych wzorów, którymi wówczas dysponowałam, albo zwykłego "odpodobania się". Na szczęście było ich zaledwie kilka i to na samym początku mojej przygody z haftem :) Potem starałam się dobierać wzory bardziej "odpowiedzialnie" :))

Linkowanie u Hani => Zapraszam :)


3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba określenie "odpodobanie się" - chętnie je zaadoptuję do swojego słownika.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście teraz żadnych ufoków nie mam :) Staram się wykazywać hafciarską dojrzałością decydując się na jakiś konkretny wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dla mnie Twoja Odaliska nie jest ufokiem - bo jednak nie porzuciłaś jej tak na dobre ;)
    Mnie się udało wszystkie moje wysadzić w kosmos :) A teraz tak się zajęłam haedem że prawie nie mam czasu na inne hafty - to i ufoków produkować nie będę :D

    OdpowiedzUsuń