Strony

piątek, 20 lipca 2018

Taki sobie lift na zabawę u Ani ;)

Na wstępie dziękuję za doping mojej Odaliski :) W sezonie wakacyjnym tyle komentarzy w jeden dzień to dla mnie zaszczyt :) Nawet nie wiecie jakie to motywujące :) Zawzięłam się i nie ma bata, żebym w tym roku jej nie skończyła :))

Za to dzisiaj nieco mniejszy hafcik :DDD
Wyhaftowałam dziś sobie taką bombeczkę i od razu trafiła na kartkę, którą zgłaszam do zabawy u Ani Iwańskiej. W miesiącach wakacyjnych miałyśmy za zadanie liftować kartki blogowych koleżanek.

Ja próbowałam się zmierzyć z kartką Uli Kułak, której twórczość z całego serca podziwiam :)
Kartka Uli:
I mój lift :)

W tym miesiącu tylko jedna kartka, skromniutko, bo myślami jestem już na urlopie, a przed nim kilka blogowych zadań chciałabym jeszcze odrobić. A więc do następnego postu :))

12 komentarzy:

  1. Karteczka jest piękna, haftem niezmiennie się zachwycam, ale całość niezmiernie mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, udany lift z wykorzystaniem haftowanej bombki. :)
    Zajrzyj do poczty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. żadna taka sobie! Wyszła super, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna karteczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny lift :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka i bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka może i jedna, ale za to jaka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczna karteczka, super zliftowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne ile, ważne jak :-) A Twoja kartka śliczna , lift niezwykle udany. No i wiadomo dodatkowe punkciki za haft , bo wiadomo że uwielbiam haftowane kartki.
    Życze udanego urlopu
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna karteczka:) uwielbiam kartki z haftem

    OdpowiedzUsuń