Strony

wtorek, 17 lipca 2018

Słodki domek :)

Miała powstać kartka na zabawę "Imieniny miesiąca", której tematem przewodnim w lipcu był domek :)
Hmm.. zwlekałam z tą kartką nie tylko przez tendencyjny brak czasu, ale także dlatego, że nie miałam pomysłu na "kartkę domową". To dlatego, że nie lubię tworzyć bez celu, a w moim otoczeniu nie ma nikogo, kto by zamierzał się przeprowadzać i komu taką kartkę można by wręczyć :) Nie chciałam też, żeby wieki leżała w szufladzie czekając na okazję, dlatego do tematu podeszłam przekornie :) Powstał bardzo słodki domek :)

Domek uroczy (acz pracochłonnny) trafił na kartkę i zamiast czekać na okazję w szufladzie, znajdzie ją już podczas najbliższych świąt :)


Spóźniłam się na linkowanie do Hanulka o jeden dzień, ale i tak nie wiem, czy Szefowa zaliczyłaby taką interpretację :)
Mam jednak poczucie odrobionego zadania i to mnie cieszy :)
Dziękuję za odwiedzinki :)

21 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja tematu :) Myślę, że bez problemów Hania zaliczyłaby taką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny domeczek! W sam nastrojowo, słodko, świątecznie i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczu nie mogę oderwać, domek jest tak cudny i słodki, że sama bym go zjadła!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudność karteczka, przesłodki hafcik! rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki akurat do schrupania, przy choince. cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie było powiedziane z czego ma być zrobiony domek ;) Cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek jest cudny ale nie podjęłabym się jego wyszywania Na takim maleństwie tyle kolorów to nie dla mnie zabawa. Tak że podziwiam podwójnie za efekt !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny ten domek i podziwiam za jego wykonanie, sliczna karteczka z jego udzialem , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba , wyszła apetyczne kartka ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka przecudna kartka, na Święta idealna :) super

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki! Idealny na świąteczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I powstała piękna kartka świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kartka, a domek przesłodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeju jaki cudny słodki domek :) cudnej urody kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka słodziutka, piernikowa chatka. Bardzo fajny pomysł na karteczkę.

    OdpowiedzUsuń