Strony

środa, 26 grudnia 2018

Choinka 2018

Niestety moja "Choinka 2018" nie została przyozdobiona haftowanymi ozdobami... 
Plany miałam wielkie, a zabawa u Kasi XGalaktyki w świąteczne haftowanie przez cały rok zdawała się z nieba spaść
i motywacją wielką być miała :) Niestety życie napisało inny scenariusz i choć trochę hafcików wg wzorów autorstwa Veronique Enginger z "La grande histoire de Noël N°2" powstało, to jednak nie udało mi się zagospodarować ich przed świętami zgodnie z wyobrażeniami. Przede wszystkim chroniczny brak czasu, a jak już się zebrałam tuż przed świętami do tworzenia zawieszek to zastrajkowała mi maszyna do szycia... Chciałam jeszcze ratować sytuację używając styropianowych form, jednak okazało się rzeczą niemożliwą kupić odpowiednie w moim mieście, a na zakupy w internecie nie było już czasu. Dostałam tylko malutkie serduszka, na którym powstała jedna rodzynka-zawieszka :) Pozostałe  hafty okazały się być za duże do takich foremek..
Do grudniowej żabki u Kasi zgłaszam więc moją Rodzynkę i pokazywane już wcześniej na blogu grudniowe kartki:
Pozdrawiam Was świątecznie i dalej oddaję się świątecznemu lenistwu :)) U mnie święta potrwają aż do Nowego Roku i mam zamiar wreszcie porządnie odpocząć i naładować akumulatory :))

9 komentarzy:

  1. Piękne prace!
    Udanego wypoczynku i naładowania akumulatorów na cały przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twój mały rodzynek :) Dzięki Kasiu za przesyłkę, wysłałam Ci maila z podziękowaniem, mam nadzieję że doszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świąteczne babeczki na kartkach są świetne a "rodzynkowy" ptaszek prezentuje się cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna, ale jaka śliczna! Kartki też wielkiej urody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, cóż takie życie! To, co powstało jest przepiękne! Świetny pomysł z babeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To serduszko jest genialne!!!
    tak jak i reszta haftów i i ich zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna zawieszka, ale za to jaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne twoje prace. Zawieszka - serduszko na pewno doczeka się sobie podobnych w przyszłym roku :-)
    Pozdrawiam okołoświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające w każdym calu i detalu :)
    Uwielbiam Twoje prace, hafty i zdjęcia !
    Uściski zasyłam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń