Strony

sobota, 29 grudnia 2018

Zaległe "Podaj dalej"

Tydzień przed świętami wysłałam wreszcie upominki do dziewczyn, które wieki temu zapisały się u mnie do zabawy "Podaj dalej". Przeraziłam się jak zobaczyłam kiedy to było :O
Dziewczyny proszę o wybaczenie, że musiały tak długo czekać, a w dodatku dwie paczki doszły tuż po świętach.. Miałam zamiar wysłać je kurierem, ale niestety okazało się, że nie da się nadać paczki kurierskiej nie znając nr telefonu adresatki. Musiałam więc zdać się na naszą "kochaną" pocztę i w napięciu czekam w jakim stanie doszły przesyłki, bo do dwóch z nich włożyłam moje frywolitkowe bombki... Wszystko odbyło się w takim pośpiechu i zamieszaniu, że zapomniałam włożyć do paczek liścików ode mnie :P Tak więc dziewczyny mogą mieć zagwozdkę :D
Upominki ode mnie otrzymały:
Lidzia (Czarna Dama):
Olka (PapierOlki)
Ewa Gawlik (Biblioteka haftu)
Po raz pierwszy robiłam karczochową bombkę. Muszę przyznać, że myślałam, że to łatwiejsze zajęcie ;))

Mam nadzieję, że dziewczyny będą kontynuowały zabawę :) Zaglądajcie do nich :)

10 komentarzy:

  1. Kasiu kochana moja paczuszka dotarła cała i zdrowa, napisałam Ci maila jak tylko ją dostałam, nie doszedł? Nie znam bezpośredniego więc napisałam za pomocą tego gadżetu na stronie, a z nim różnie bywa. W każdym razie paczuszka dotarła, wszystko jest cudne a ja jestem zachwycona. I tak jak napisałam w mailu ja kontynuację zabawy zrobię dopiero po nowym roku.
    A jeżeli chodzi o kuriera to możesz wpisać swój numer komórki, ja tak robię jak nie znam i idzie bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty zrobiłaś 😀. Robiłam kiedyś karczochy i owszem trzeba się przy nich napracować. Ale wyszedł ci pięknie. Oczywiście największy podziw mam dla frywolitkowych dzieł. CUDNE są 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, paczuszka dotarła do mnie w stanie nienaruszonym :) To nic, że po świętach ;) Bardzo dziękuję za wszystkie przydasie, które na pewno wykorzystam. Nawet z kolorami muliny trafiłaś, bo wcześniej takich nie miałam :D No i ta bombka! Zachwycam się, oglądam, obracam, no napatrzeć się nie mogę!! Dziękuję pięknie :) Zabawę oczywiście będę kontynuować, a po nowym roku na pewno pojawi się post z zaproszeniem do zabawy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty przygotowałaś!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne upominki przygotowałaś i jak widzę każda dostała coś Twojego :))
    Oj ...poczty to i ja się boję ..... przesyłki idą i idą !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A do mnie paczuszka dotarła prosto pod choinkę:-) Dziękuję raz jeszcze za cudnie wyhaftowane upominki i całą resztę, którą z pewnością wykorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zawartości paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dziś dostałam paczuszkę od Ciebie. Dziękuje przeogromnie za wszystkie cudowności!!! Cudowna niespodzianka dziś na mnie czekała po ciężkim dniu w pracy. Bombka jest powalająca - jak dla mnie czarna magia, a Twoja wyszła przecudownie. Dziękuję raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń