Strony

niedziela, 30 grudnia 2018

Moja torba od DMC :)

Prezentuję dziś torbę, którą otrzymały od głównego sponsora (DMC Polska) wszystkie uczestniczki wystawy haftu w Łodzi pt. "Inspirujemy kolorem". Dopiero teraz, bo chciałam ją spersonalizować, a wcześniej jakoś się nie składało ;) Dzisiaj zresztą też się nie składało, bo ciągle pada i chmurzy, że trudno zrobić sensowne zdjęcia, ale pojechałam dziś na działkę sprawdzić co się tam dzieje i przy okazji pstryknęłam kilka fotek.
O tym, że torba jest świetna już pisałam, ale może być również niebanalna dzięki aidowej wstawce, dzięki której można ją spersonalizować :) Ja od razu wiedziałam, że skorzystam z tej możliwości, pozostała tylko kwestia wyboru odpowiedniego wzoru. Ten wpadł mi w oko dość szybko, postanowiłam bowiem nawiązać do przeznaczenia torby i tego co kocham najbardziej :D

Jestem szczęśliwa, gdy mogę haftować i czuję się wtedy jak ten kotek, który złapał szczęście za nogi :D :)
Sięgnęłam po hafciarski alfabet projektu Marii Diaz z magazynu CrossStitcher 07/2016.

Obok znajduje się szczęśliwy kotek projektu Margaret Sherry :)


Hafty wykonane muliną DMC - kolory dobierane samodzielnie. Wykorzystałam próbki muliny otrzymanej od sponsora - zielona Etoile w literce "P" - niestety nie udało mi się uchwycić jej błysku na zdjęciu, szarość z nowej palety kolorów w kotku.


Dodatkowo muliną metalizowaną E3821 dodałam kilka krzyżyków w "metalowych" elementach literek: igle, prujce i suwaku. Też specjalnie tego nie widać na zdjęciu, ale jaka aura, takie zdjęcia. Na żywo widać :)
 

To może teraz co nieco o funkcjonalności torby :) Format, który mieści A-4 to jej niezaprzeczalny atut :)
 
Z łatwością pomieści wszystkie niezbędne akcesoria. U mnie teczka ze wzorem i materiałem, dwa pudełka muliny i tamborek :) A jeszcze sporo miejsca zostało :)
W środku jest głęboka kieszeń zapinana na suwak oraz mała otwarta kieszonka z przeznaczeniem na telefon.
Z zewnątrz jeszcze jedna głęboka kieszeń zapinana na suwak. 
Jak Wam się podoba? Nie wiem jak teraz, ale DMC pisało na FB po wystawie, że jeśli ktoś nie był uczestnikiem wystawy i nie dostał torby to można było ją kupić u nich za 65 zł. Myślę, że jest warta tej ceny :)

Ja tam jestem happy, że ją mam :) Sprawdza się wyśmienicie podczas podróży z haftem :)

A Wam Drodzy życzę szampańskiej zabawy w Sylwestra

i  szczęśliwego Nowego Roku!


12 komentarzy:

  1. Torba super, uwielbiam "listonoszki" a hafcik dodał jej mnóstwo uroku i jest bardzo... pozytywny, a to przy tej pogodzie niewątpliwa wartość dodana. Wszystkiego Dobrego w Nowym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka!
    Życzę Ci wspaniałego 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spersonalizowałaś swoją torbę, ten kotek na końcu jest uroczy. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana personalizacja, kotek uroczy:) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie ozdobiłaś swoją torbę :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba i teraz jest już bardzo Twoja. Super wygląda :-) Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ją sobie spersonalizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twoim haftem wygląda świetnie, oby służyła Ci przez lata. Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ją ozdobiłaś. Do siego roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł.
    Wszelkiej pomyslności w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń