Strony

wtorek, 18 grudnia 2018

Grudniowa kartka wg mapki i podsumowanie zabawy z Ulą :)

Tydzień przedświąteczny nie sprzyja blogowaniu, jednak żeby nie robić "zaległości" wpadam z podsumowaniem zabawy w kartkowanie wg mapek Uli :)
Tradycyjnie w wytycznych grudniowych panuje dowolność i Ula pozwoliła wybrać sobie dowolną mapkę spośród wszystkich dotychczasowych miesięcy i wykonać kartkę na jej podstawie.
U mnie najpierw powstał hafcik babeczki projektu Marii Diaz's. To już trzecia z serii, które mnie ostatnio urzekły w gazetce Cross Stitcher i postanowiłam wyhaftować je w ramach takiego swojego małego SAL-u :D Dwie poprzednie możecie zobaczyć w ostatnich postach. Niestety więcej nie będzie bo czasu już nie starczyło, ale może kiedyś jeszcze wrócę do tych wzorków, bo wszystkie są śliczne :)

 
Do powyższego hafciku najbardziej pasowała mi mapka Uli z kwietnia:
Powstała taka oto karteczka:


 Na koniec wszystkie kartki, które zrobiłam w ramach tej zabawy:
Ogromnie dziękuję Uli za motywację, wsparcie i wspaniałe pomysły :) Z mapek będę korzystać jeszcze nie raz :) Pozdrawiam Was cieplutko i uciekam do swoich obowiązków :))

14 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, ja nie mam daru ani cierpliwości do kartek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna karteczka, podobnie jak pozostałe. Niezmiennie podziwiam to łączenie haftu ze scrapowymi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczna babeczka A kartka wygląda super. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczka bardzo apetyczna, a kartka świetna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka a hafcik smakowity.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, kolorowo, wesoło! Po prostu fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowita kartka ☺. Pięknie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna babeczka:) piękne zdobi kartkę)
    Wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te karteczki,ale ja się nie mogę doczekać Twoich większych prac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście super jest ta babeczka :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś jak i przez cały rok. Do tego wszystkie haftowane :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, bardzo wesoła i kolorowa, idealna na święta! Zresztą jak wszystkie pozostałe:)
    Pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodka babeczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka :) dziękuję za rok wspólnej zabawy :) z mapek korzystaj dowlonie :)

    OdpowiedzUsuń