Strony

czwartek, 14 grudnia 2017

Już dostałam prezenty :D

Jakiś czas temu wygrałam candy z kanwą w tle na blogu Hafty Magos i właśnie otrzymałam paczuszkę, którą chciałabym się pochwalić :) Po otworzeniu koperty moją uwagę w pierwszej kolejności zwróciła przecudna karteczka z życzeniami świątecznymi:
Prawda, że piękna? Potem przyszła kolej na coś dobrego dla podniebienia i coś najlepszego dla hafciarki, czyli kolorowe kanwy, które bardzo się przydadzą do moich kartkowych projektów :)
Tu cała zawartość paczki :) Madzia dorzuciła jeszcze pasemko muliny DMC, i to właśnie w kolorze, którego nie miałam, a niedługo będę potrzebowała do nowej pracy :) Trafiony zatopiony :)
Nie wiem dlaczego link do bloga Magdy od wczoraj jest nieaktywny, ale mam nadzieję, że nic się nie stało i to tylko chwilowy błąd Bloggera. Madziu, bardzo dziękuję za przesyłkę, sprawiłaś mi tą paczką ogromną radość :)

A skoro o prezentach mowa, to pochwalę się jeszcze broszurą z wzorami, którą otrzymałam od dystrybutora DMC w Polsce. Była to nagroda wygrana w konkursie na FB.
Broszura zawiera wzory rozpisane na paletę nowych 35 kolorów mulin DMC, które weszły ostatnio na nasz rynek :) Są to wzorki popularnych projektantek, np.:

Jest też moja ulubiona Veronique Enginger :)

A schematy wyglądają tak :
Nowych kolorów mulin jeszcze nie mam, ale na pewno je sobie sprawię :) Na razie  Mikołaj otrzymał zamówienie na stare kolorki, których brakuje mi do bieżących projektów. Jestem grzeczna i czekam :D

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe nagrody, tylko pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nagroda Ci się podoba :) Czekam teraz na efekty pracy twórczej :)
    A z blogiem nic się nie dzieje - mały lifting nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, zapomniałabym - kartka jest autorstwa Gosi "Blackcat" :) dostałam zgodę na jej przesłanie dalej :)

      Usuń
  3. Świetne nagrody, a nowy wzór Veronique Enginger cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. troszkę zazdroszczę...........?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta twoja nagroda a broszurka z wzorami rewelacja , bardzo lubię takie gazetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prezenty!! juz nie mogę się doczekać kiedy ożywisz te obrazki z broszurki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś być bardzo grzeczna, bo prezent jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nagrody :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty! Teraz tylko wziąć nową kanwę do ręki i szyć i szyć i szyć :)

    OdpowiedzUsuń