Strony

sobota, 9 grudnia 2017

Golden Kite "Odalisque" [80] i UFOK-owe podsumowanie listopada :)

Mimo bardzo zajętego listopada kolejna kartka wzoru Odalisque spadła. Hura!
Ale to tylko dlatego, że była to malutka kartka :) Skrawek wzoru wielkości ok. 2x6 dziesiątek xxx.

Każdy postęp cieszy i przybliża do celu :) Z radością mogę ogłosić, że został już tylko ostatni rząd wzoru, a to oznacza, że w  2018 roku na bank skończę ten haft :) Nie może być inaczej!
Zdjęcia ponure, bo świat ponury... Nie pamiętam już, kiedy ostatnio widziałam słońce :(
Spódnica skończona :) Zostało do wyszycia tylko tło :)


I koniec sesji, bo inny model zaczął się rozpychać :P
Na koniec porównanie postępów:
Podsumowanie walki z UFOK-ami leci do Kasi :)

19 komentarzy:

  1. jejku jakie cudo powtarzam cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego haftu i Twojej cierpliwości;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiennie podoba mi się i cieszą mnie Twoje postęy w tym hafcie. Teraz to już "polecisz sprintem" ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie jestem zachwycona tym haftem! Piękny, piękny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, a koniec to już jest po prostu na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz cudnej urody :) Podziwiam Twoją cierpliwość i wytrwałość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten haft, a i jego rozmiar robi wrażenie! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ już jest cudnie. Jesteś na ostatniej prostej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rzecz... kończ szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to się już końca tego haftu doczekać nie mogę. Bardzo, bardzo kibicuję, mam nadzieje zobaczyć go jednak wcześniej niż przed końcem przyszłego roku.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszywanie tła to nuda. Ale mam nadzieję, że zmobilizuje Cię szybki koniec.
    Wybrałaś bardzo piękny i niezwykły wzór.Niecierpliwie czekam na koniec.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to już niedługo oprawionym będziesz się chwalić - zostało już tylko tyci ;)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft, jestem pod wrażeniem. Przeczytałam teraz, że to haft, który zaczęłaś w 2006, podziwiam za wytrwałość, nie mogę się doczekać końca! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki! Koniec już tuż tuż. Cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńko. Pamietam początki, a teraz juz prawie finiszujesz. Tak niewiele zostało 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft jestem pod wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie teraz przybywa, dasz rade!! jak to wyszywasz, na ramce?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie przybywa :) mi też przydałaby się taką motywacja na przyszły rok bo kilka dużych projektów zalega w szafie :)

    OdpowiedzUsuń