Strony

wtorek, 19 grudnia 2017

Rogata mini kartka :)

Kartkowanie w tym roku zamykam podsumowaniem zabawy u Inki.
W grudniu wytyczną była kartka w wersji mini. Moja ma wymiary 10 x 10 cm, co jest udokumentowane na poniższym zdjęciu:)
Jak widzicie znów motywem przewodnim jest haftowany Rogaś :) Jakoś mam słabość do reniferków :)

A teraz czas na podsumowanie. Dzięki Inkowym wyzwaniom powstało 12 takich oto kartek:


Nie opuściłam żadnego wyzwania, co jest dla mnie największą satysfakcją, bo różnie to z czasem bywało i nieraz kleiłam kartki na ostatnią chwilę, żeby zdążyć do żabki :)

Cóż, przekonałam się, że cardmaking raczej nie zostanie moją pasją, a na powyższych zdjęciach widać, że nic nie przebije miłości do haftu :D Niemniej jednak kartki robiło mi się bardzo przyjemnie i mimo, że dalej są "płaskie" i skromne, to jednak jakiś tam postęp zauważam :) Mi się podobają w każdym razie :)

Czy będę się bawić w przyszłym roku jeszcze nie wiem, bo zapowiada się trochę "życiowych" wyzwań i może być naprawdę krucho z czasem. Poza tym plany hafciarskie mam naprawdę ambitne :)
Ale jak zwykle życie zweryfikuje plany :)

25 komentarzy:

  1. Kartki podobają mi się. Takie wyzwania mobilizują. Ja jednak inne rzeczy mi wychodzą lepiej. Z kartkami jest mi lekko nie po drodze. Radosnych Świąt. I Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są :) Gratuluje wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje rogate Święta, bardzo lubię haftowane karteczki, chociaż do haftu się nie nadaję, a może właśnie dlatego:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, stworzyłaś piękne kartki przez te 12 miesięcy. Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kartki skromne? Są klimatyczne i oddające magię świątecznego czasu, za oknem buro, ale na nich widać tę najpiękniejszą grudniową porę oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do takiego cudnego reniferka trudno nie mieć słabości.;) Kartka prześliczna, pozostałe również.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bomba bo to moja ulubiona technika w kartkach , na płasko z haftem i ozdobnym papierem . Ja jestem na tak uwielbiam takie kartki.
    A Twoje hafty sa przepiękne.
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega radocha z takiego dorobku :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Renifer przesłodki - wszystkie kartki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i oryginalne kartki i jak estetycznie wykonane, brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super reniferek, ale jakby się tak dokładniej przyjrzeć to rogacizny na Twoich kartkach jest dużo więcej i wszystkie równie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje karteczki są przepiękne wszystkie. Hafciki pięknie wykonane i dodatki z papierków tworzą piękne kompozycje.
    Zdrowych, wesołych, rodzinnych świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fantastyczny słodziak, cudna karteczka. Zresztą wszystkie jakie zrobiłas są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki stworzyłaś :) Podoba mi się bardzo ta z zielonym wieńcem. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy reniferek i karteczka :)
    Wszystkiego dobrego na te święta i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych ,spokojnych Świąt Bożego Narodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny hafcik:) Piękne karteczki stworzyłaś w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe te kartki, chyba wybrałabym wersję czarno-białą, choć trochę smutne kolory, to najbardziej mnie przekonuje. Jest elegancka. Ogólnie motywy bożonarodzeniowe bardzo mi się podobają i może kupiłabym sobie nawet jakieś fototapety ze świątecznymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy rogacz :)
    Wspaniała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń