Strony

czwartek, 28 grudnia 2017

Ozdoby świąteczne przez cały rok 12/12

Kalendarzowo już po świętach, choć ja dzięki kilku dniom urlopu świętuję dalej :)
Oto ostatnie w tym roku ozdoby choinkowe, które powstały podczas świątecznych dni.
Tymi frywolitkowymi bombkami zamykam zabawę u Reni pt. "Hand Made Świętuje cały rok".
Bombki szklane średnicy 8 cm. Wzory zaczerpnęłam z bloga Renulka oraz starego numeru czasopisma Anna, jednak wszystkie zostały odrobinę zmodyfikowane pod moje potrzeby :) 
Do środka baniek wsypałam odrobinę brokatu i złotych gwiazdek, żeby odbijały światełka choinkowych lampek :)



I jeszcze trochę zdjęć w różnych ujęciach :)





 
Trochę się z nimi namęczyłam, ale z efektu jestem zadowolona :)

W tym miejscu pragnę z serca podziękować Reni za zabawę, dzięki której miałam motywację, żeby tworzyć ozdoby przez cały rok :) Oto wszystkie ozdoby, które powstały dzięki zabawie:
Wszystkie już wiszą na mojej choince, chociaż na drzewku wielkości 2,30 m tłoku nie robią :P
Wniosek jest taki, że warto bawić się również w przyszłym roku :)
Ja zapisałam się już w tym celu na zabawę "Choinka 2018" na blogu Kasi znanej jako Xgalaktyka i Was również namawiam i zapraszam w imieniu organizatorki :) Ozdób świątecznych nigdy za wiele :P


19 komentarzy:

  1. Przepiękne ♡♡♡ bombki.
    Jak dla mnie frywolitkowanie to mistrzostwo 😍
    Ostatnio rozmyslalam i tym jak cudnie byłoby cały rok ozdoby robić ...a nie przypominać sobie w grudniu jak już inne sprawy na głowie bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitkowe cuda !!! Baaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne te bombki!!! Cudne!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne bombki! W ogóle frywolitka w Twoim wykonaniu jest perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności.... A na zabawę u Kasi już też się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądaja w tych frywolitkowych ubrankach! Zresztą frywolitka podoba mi się w każdej pracy, jest taka zwiewna, delikatna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te bobki i od dwóch lat mam je w planach... na przyszły rok:-) Śliczna choinka:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitka to piękna rzecz. Ustrojona choinka robi wrażenie ☺. Cudnies

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniałe te fywolitkowe magiczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bombki wyglądają prześlicznie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bombki- jestem zachwycona każdą jedną i choinką też;)
    Gdzie można kupić takie bombki?
    Pięknie dziękuje za kolaż i udział w mojej zabawie i zapraszam na kolejną edycję:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te bombki! Spodobał mi się pomysł z brokatem, wspaniale to wygląda.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Bardzo misterne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te bombki , a pomysł z wsypanie do środka brokatu i cekinów genialny.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę udanego Sylwestra i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech cudne są. Frywolitka obok szydełka to kolejna umiejętność, której chyba nigdy nie zdołam posiąść. Podziwiam z nutką melancholii ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne bombki.Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń