Strony

czwartek, 8 marca 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #1

Dziś pierwsza odsłona tajemniczego wiosennego SAL-u u Zimnej :) Oto pierwszy fragment haftu :)
Fragment ten nie uchylił rąbka tajemnicy, bo dalej nie mam pojęcia co będziemy haftować, ale te błękity jakoś mi się tak z klimatami morskimi skojarzyły, stąd te muszelki rzucone do zdjęcia ;)
Genialnie wyglądają te kolorki na jasnobłękitnym lnie, aż się nie mogę doczekać dalszego haftowania :)
Hafcik wymagał radykalnej zmiany techniki mojego haftowania, bo zwykle na lnie zaczynam haftować od środka, aby mieć pewność, że dobrze rozmieściłam haft na tkaninie (nigdy nie chce mi się liczyć nitek :P).  Nie obcinałam też nitek, bo mam wrażenie, że zaraz będą potrzebne, ale przez to z tyłu mam niezłe kłębowisko :D
Nie ukrywam, że haftuje się trudniej niż zwykle (ale to tylko tak na początek), ale ja lubię wyzwania, bo dzięki nim wiele nowego można się nauczyć :) Już się nie mogę doczekać kolejnej części wzoru :) Na kolejną odsłonę zapraszam za tydzień!

18 komentarzy:

  1. Kolorowo ☺.podziwiam za te pozostawione nitki. Mi by się pomyliły 😉. Czekam na następny raz ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujący początek. Z zaciekawieniem będę czekać na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa, co to będzie, na razie jest... tajemniczo.
    To trudne, ale czekam cierpliwie. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie. Ogromnie podoba mi się ten kolor lnu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to na klimaty typowo morskie, albo jakaś plaża, albo może jaka syrenka będzie. Czekam na kolejne odsłony żeby zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie z konturami wygląda :) ja kontury zrobię na końcu :) nitek też nie obcinam, ale moje są na górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt sie szykuje :) czekam na ciag dalszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się to kojarzy z morzem i muszlami ;)
    Piękny kolor lnu wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, co to będzie? Na razie jest ładnie, ale czekam na dalsze odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  11. No faktycznie piękne kolorki!! Też mi się wydaje,że to będzie coś w morskich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ciekawie, na pewno będzie to coś ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ogromną ciekawością będę podglądać Twoje postępy bo zaintrygowało mnie co też tam haftujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe co to będzie? Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest to pewnego rodzaju odwaga haftować nieznane. Ale i ekscytacja :-)
    Też jestem ciekawa kolejnej odsłony...

    OdpowiedzUsuń