Strony

czwartek, 22 marca 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #3

Późno dodaję post z postępami w tajemnym SAL-u u Zimnej, ale dzisiaj dopiero kończyłam stawiać krzyżyki :)
"Coś" wygląda teraz tak:
Nie wiedząc jaki krzyżyk czai się za rogiem, haftuję zupełnie dla mnie nową techniką zostawiając nieodcięte nitki, które mogą przydać się w następnych rzędach. Kompletnie nie moja bajka! Podziwiam dziewczyny "parkujące" jak radzą sobie z tą plątaniną nitek? Ja odpadam :DD
Wciąż snuję domysły co to może być, ale nic na razie nie przychodzi mi do głowy :P Może łódka, albo topniejący lodowiec? Przednia zabawa :)  Kresek nie  zdążyłam już zrobić, ale to nic, bo i tak by niczego nie wyjaśniły :P
Może przy następnej odsłonie?

26 komentarzy:

  1. Pięknie nam obrazki rosną - cokolwiek przedstawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo...... trzeba czekać. Ja liczę na wazon lub słoik z kwiatami ☺. Podziwiam to mini parkowanie. Nitek sporo. Ja czasami z trzema się gubię i myślę ze to też nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś tam pomalutku się wyłania :D napięcie rośnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jednak jakiś wazon? Po następnym etapie może będzie wiadomo wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przybywa :D Na moje oko to może to jakiś topniejący lodowiec?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal nie wiem co to jest, ale jest coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też podziwiam parkujące dziewczyny, umiejętność jakiej chyba nigdy nie posiądę.
    Dla mnie to są kwiaty w wazonie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie byłoby w ogóle ciężko, bo zawsze zaczynam hafty od góry... ;) Interesujące, co też to będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie moge sie doczekać kolejnej odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz tam tych nitek,super hafcik

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to jakiś tort lodowy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zaczne spisywac wszystkie propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabawa takie haftowanie w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz ciekawiej to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba jak te kolorki wyglądają na tym lnie :) I już czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i robi się coraz piękniej. A może to będzie jakaś Afrodyta wyłaniająca się z morskiej piany? A może coś zupełnie innego :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cokolwiek to nie jest, to smerfnie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna byłaby zabawa,kto pierwszy zgadnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż, nadal zagadka, więc czekam dalej i dopinguję ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe... Pączki kwiatów i tak jakby fragment szklanego wazonu. Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i bardzo tajemniczo, uważaj na niteczki, aby się nie poplątały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam za to wyzwanie jednocześnie za działanie na zupełnie nowym obszarze. Parkowania.
    Osobiście jeszcze nie próbowałam, ale trzeba kiedyś się odważyć ;-)

    OdpowiedzUsuń