Strony

czwartek, 29 marca 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #4

Bieżący tydzień jest dla mnie zawodowym koszmarem :( Wykonawcy rozpętali burzę, w wyniku której otwarcie przetargu mam dopiero w Wielki Piątek i kolejnie święta z rzędu moje plany o urlopie na spokojne świąteczne przygotowania wzięły w łeb. Za to przez cały tydzień stres i pośpiech, żeby zdążyć odpowiedzieć na dziesiątki pytań i wydumanych zarzutów wymuszających przedłużenie terminu składania ofert... Taki urok pracy w zamówieniach publicznych :(. Nieprzewidywalność zdarzeń i walka z czasem :( W domu też porządki i przygotowania same się nie zrobią, choć jakoś nie czuję, że to Wielki Tydzień, bo wszystko za szybko się dzieje... a jeszcze usiłuję cokolwiek duchowego wysupłać dla siebie w aspekcie sensu tych świąt. W efekcie nie wyrobiłam się z wyhaftowaniem 4-tej części Tajemniczego SAL-u u Zimnej, choć na dzisiaj przypada termin publikacji ...
Trudno... Pokazuję to co mam i postaram się nadrobić za tydzień.

Plany miałam duże, ale zawirowania w pracy skutecznie je pokrzyżowały. Można powiedzieć, że cały ten tydzień był robótkowo "stracony", ale najbardziej mi przykro, że nie zdążyłam wysłać do Was świątecznych kartek.. Wstyd, bo nawet zrobienie kopert mnie przerosło :( Z tego miejsca najmocniej przepraszam :( Wiem, że powinnam to była zrobić wcześniej, ale nie przewidziałam tak posranego tygodnia :(
Pozostały mi jeszcze 3 niezaliczone zabawy w tym miesiącu, ale jak powyżej.. :(
Mam nadzieję, że do Wielkiej Soboty zdołam się tu jeszcze pojawić ze świątecznymi życzeniami, bo składając je Wam chciałabym być w lepszym nastroju niż teraz...
Tymczasem dziękuję z całego serca, że chociaż Wy mnie odwiedzacie 💗💗💗

6 komentarzy:

  1. Pięknie, a że mniej niż "KTOŚ, GDZIEŚ" wyznaczył, nie ma znaczenia. Spokoju życzę i wyciszenia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, czasem tak bywa, że my planujemy, a życie pisze swoje scenariusze. Życzę Ci Spokojnych i Radosnych Świąt Wielkanocnych pełnych rodzinnego ciepła, no i oczywiście czasu na ukochane robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę,życzę spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dobrego odpoczynku w Święta i radosnych chwil z Rodzinką !
    Haft zapowiada się tajemniczo piękny !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem tak jest, że choć byśmy bardzo chciały nie udźwigniemy wszystkiego a od nadmiaru obowiązków nie wyrabiamy na zakrętach. Życzę złapania oddechu i pogody ducha przez Święta a już po z nową energią nadrobienie robótkowych zaległości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, a że mniej niż "KTOŚ, GDZIEŚ" wyznaczył, nie ma znaczenia. Spokoju życzę i wyciszenia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    Genting Crown
    Gclub

    OdpowiedzUsuń