Strony

czwartek, 1 marca 2018

Tajemniczy SAL ~ Witaj wiosno ~ Start!

Nie wiem jak Wy, ale ja mam już serdecznie dość tej zimy! Śniegu prawie wcale, za to mróz okrutny!
Z radością więc ogłaszam, że od dzisiaj zaczynam witać wiosnę, choć jeszcze nie wiem w jakiej postaci :)
Wiem tylko, że kolorki piękne, energetyzujące i wesołe i wspólnie z kilkoma dziewczynami rozpoczynamy Tajemniczy SAL pod kierownictwem Zimnej :)) A kierownictwo Asi gwarantuje, że to będzie coś pięknego :)
Warsztat przygotowany, więc czas zaczynać!
Materiału do haftowania daleko nie szukałam, tylko wykorzystałam posiadany kawałek lnu Belfast Vintage 32 ct nr 5139
w jasnobłękitnym marmurkowym kolorze :)Przy dobieraniu kolorowego płótna do haftu zawsze najpierw sprawdzam, czy muliny w podobnej kolorystyce nie będą się zlewały z materiałem. Tu wydaje się być ok :)
Mam nadzieję, że wybrane płótno będzie fajnym tłem do tych wszystkich zwariowanych kolorków :)

Pierwsza odsłona tajemnicy już 8 marca :) Zapraszam!

9 komentarzy:

  1. Też już nie mogę się doczekać wspólnego i tajemniczego wyszywania :D
    U mnie dla odmiany taki śnieg, że cały kraj sparaliżowało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki :) Czekam na pierwsze krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tajemniczy sal? brzmi intrygująco _ będę podglądać :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że coś fajnego mnie ominęło :( Kolory mulin zapowiadają jakiś piękny haft. Zrekompensuję sobie stratę podglądaniem Twoich xxx poczynań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna tkanine wybralas...! Obiecuje Ci, ze hafcik bedzie idealnie na niej wygladal! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale będzie pięknie i wiosennie! Bardzo jestem ciekawa co będziecie wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ jesteś tajemnicza... ale chyba będzie się działo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tajemniczy sal? brzmi intrygująco _ będę podglądać :) pozdrawiam serdecznie


    ทาง เข้า D2BET
    ผ่าน เว็บ B2BET

    OdpowiedzUsuń