Strony

sobota, 7 kwietnia 2018

Imieniny kwietnia :)

Imieniny kwietnia świętujemy kartką dla ogrodnika, którą to cała obolała od prac ogrodowych przyszłam dzisiaj pokazać :) Pogoda marzenie, a wiosna rośliny do życia wzywa, więc zakasaliśmy dziś z Kochanym rękawy i cały dzień porządkowaliśmy trawniki i rabaty na działce ..
Plener okazał się idealny do zaprezentowania mojej kartki :)
Hafcik oczywiście od Veronique Enginger haftowany na Belfaście nr 101:) Mulinki dobierane samodzielnie z "resztek".




Zmykam na zasłużony odpoczynek, bo kości bolą :) Ale, żeby później mieć co podlewać trzeba było popracować :) Słonecznej niedzieli Kochani :) Jutro ma być jeszcze piękniej :)
Zapomniałam jeszcze napisać, że karteczkę zgłaszam również na wyzwanie "Witaj wiosno" u Ani (KreatywnaTV).

16 komentarzy:

  1. Ja też dzisiaj cały dzień spędziłam w ogrodzie i teraz zastanawiam się czy jutro dam radę wstać z łóżka ;) Ale taki piękny dzień trzeba było wykorzystać :) Karteczka śliczna i naprawdę uroczą sesję jej zrobiłaś. Czuję też małe ukłucie zazdrości, bo moje tulipany ledwo widać, a Twoje już takie duże ;) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka. Miło popatrzeć jak Twój ogród budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ogrodniczki ☺. Kartka wyszła rewelavyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam w planach wyszyć ogrodniczkę, ale koncepcja mi się zmieniła ;) Kasiu, Twoja kartka jest prześliczna! Piękne zdjęcia na łonie budzącej się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, pozdrawiam bardzo wiosennie i równie boleśnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna karteczka! w sam raz dla miłośniczki prac ogrodowych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten hafcik, piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny hafcik i co za tym idzie super karteczka, milego odpoczynku po ciezkiej ogrodowej pracy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutki ten hafcik! A kartka prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ogrodnicza karteczka ☺

    OdpowiedzUsuń