Strony

piątek, 6 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #5

Wczorajszy plan na dzisiejszy dzień nie wypalił kompletnie, ale skoro zapowiedziałam wczoraj spóźnioną o jeden dzień odsłonę Tajemnego SAL-u, to mimo krytycznego wykończenia intensywnością dnia zjawiam się tu za pięć dwunasta, żeby opublikować tego posta :) Nie ma to jak motywacja :D
Co prawda nie udało się nadrobić zaległości co do krzyżyka, ale depczę dziewczynom po piętach :PP
Pojawiam się i znikam życząc Wam udanego weekendu :)
Ja mam w planach nicnierobienie, ale pewnie znów nie wypali:))

11 komentarzy:

  1. Pięknie po tych piętach depczesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co haft będzie przedstawiał... A na razie dopatruję się w nim statku... (?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś śnieżna kula? Ciężko powiedzieć. Ale! Kolory cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i patrzę i dalej nie wiem co to jest ;) Może fontanna? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani się obejrzysz a dogonisz resztę dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię takie nic nierobienie-odpoczniesz i hafcik ruszy z kopyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście tajemniczy - ale jaki piękny kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poznalam co to bedzie,nie zdradzam skoro to Tajemniczosc ;-)
    Bede kibicowac bo wzor jest cudny :) Sama mam na niego chrapke:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal pięknie i nadal kojarzy mi się z morską pianą, ale ten żółty element, to …. nie mam pojęcia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poznalam co to bedzie,nie zdradzam skoro to Tajemniczosc ;-)
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń