Strony

wtorek, 17 kwietnia 2018

Spóźnione życzenia...

Dziś, a właściwie to już nawet w piątek 13.04 miał być zupełnie inny wpis, ale plany planami, a życie życiem...
Mam problem ostatnio już nawet nie tyle z czasem, co z potwornym zmęczeniem i zniechęceniem. Zwykle jeśli tak piszę, to znów chodzi o pracę no i tym razem niestety również... Nagle i bez uprzedzenia zostałam sama, bo dwie koleżanki, z którymi pracowałam przysłały długotrwałe L-4 (ciąża),  a i moją szefową zmogło wczoraj wstrętne choróbsko, przez ci zostałam w pracy zupełnie sama w Wydziale z masą rozgrzebanych spraw i szczerze mówiąc nie mogę się z tym wszystkim wyrobić :( Dziś to już kolejny dzień, gdy przyniosłam śniadanie z powrotem do domu, bo nie miałam czasu go skonsumować... W domu padam jak mucha.. Ale nie o moich problemach ten post...

Przemogłam się dzisiaj do napisania tego posta, bo jestem winna niektórym z Was serdeczne podziękowania za pamięć i ciepłe myśli bezinteresownie skierowane w moją stronę :) Zobaczcie, co wyjęłam ze skrzynki pocztowej w piątek. Zacznę od zdjęć stempli pocztowych, bo to co wyprawia Poczta Polska po prostu w głowie się nie mieści! Dodam tylko, że niektóre z tych listów wysłane były priorytetem, w tym ten z datą nadania 23.03, a dotarł 13.04...
Priorytet szedł 21 dni, a mieszkam w centrum dużego miasta pod Warszawą! Bez komentarza...
Myślałam, że to tylko u mnie takie przypadki, ale ostatnio Justynka (Klimju) pisała o podobnej sytuacji TU.
Cóż.. Poczta Polska chyba nie lubi stolicy :P A ja nie lubię Poczty Polskiej!
Na szczęście po otworzeniu kopert cała złość minęła, bo moim oczom ukazały się takie oto przecudne karteczki z ciepłymi życzeniami :) Z całego serca dziękuję Zafolkowanej, Margoinitce, Karolinie z Bawełnianych Niteczek oraz Nulce za piękne życzenia własnoręcznie oprawione w kartki :)
Małgosia do kartki dołączyła także przepiękną i perfekcyjnie wykonaną zawieszkę. Tym sposobem, zupełnie niespodziewanie, spełniło się też jedno z moich życzeń, bo odkąd zaczęłam odwiedzać bloga Małgosi chciałam na żywo zobaczyć te jej perfekcyjne krzyżyki, którymi tak się zachwycam :) I powiem Wam, że na żywo są jeszcze bardziej zachwycające!


Kochane, bardzo, bardzo dziękuję!!!

10 komentarzy:

  1. Jesteś pracowita i zorganizowana,to w pracy dasz sobie radę. Gorzej z nami,bo już się boję, że nie będzie Ci się chciało blogowac.
    Na pocieszenie napiszę, że mnie Poczta Polska nigdy nie zawiodła.
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje złe doświadczenia z Pocztą Polską to pikuś w porównaniu z Twoimi i Justynki.
    Piękne kartki dostałaś, a ten haft z króliczkiem to prawdziwe cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości do Ciebie dotarły :)
    Mam nadzieję, że w pracy się ułoży wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty :)
    a Pocztę muszę bronić bo wiem jak to jest (sama nie dawno pracowałam na niej, chociaż wiem że i bywa jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) A PP zdecydowanie się nie popisała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sytuacja w pracy rzeczywiście nie do pozazdroszczenia!
    Ja z pocztą raczej mam dobre doświadczenia, dotąd jakoś szczególnie nie narzekałam. Ale to, o czym piszesz to akurat konkretne przegięcie.
    Kwiatuszków z foamiranu spróbuj koniecznie :) fajna zabawa. Ale ile ja się naurywałam tych płateczków, zanim coś mi z tego wyszło :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję Ci Kasiu tego siedzenia w pracy, gdzie wszystko na Twojej głowie... Co do poczty polskiej to ja się już nawet nie wypowiadam, ostatnio dostałam awizo że mam do odbioru przesyłkę nierejestrowaną a jak poszłam po nią na pocztę to się okazało że znikła i do dziś się nie znalazła. A pani w okienku każe mi złożyć reklamacje, tylko sama nie wie jak bo przecież to nie polecony.... takich różnych przykładów mogłabym mnożyć. A priorytetem już od dawna nie wysyłam bo idzie znacznie dłużej niż normalnie. A jak jakimś cudem się zdarzy że jednak przyjdzie wcześniej, to jest to tylko różnica jednego dnia, to po co przepłacać?
    To sobie ponarzekałam :) A teraz pochwalę piękne karteczki jakie dostałaś no i śliczną zawieszkę :) Miłego dnia CI życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje złe doświadczenia z Pocztą Polską to pikuś w porównaniu z Twoimi i Justynki.
    Gclub
    ทางเข้า D2BET

    OdpowiedzUsuń
  9. i tym sposobem masz święta przez cały miesiąc

    OdpowiedzUsuń