Strony

czwartek, 12 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL ~Witaj wiosno~ #6

Późną porą, ale najważniejsze, że w terminie, pokazuję VI odsłonę naszego Tajemnego SAL-u :)
Baardzo się cieszę, że jako-tako udało mi się nadrobić zaległości. Nie było to łatwe bo schemat 6-tej części dostałam od Zimnej dopiero... dzisiaj :)) Miałam spore problemy z pocztą, która "zjadała" mi wiadomości i pomimo, że Asia wzorek wysyłała kilka razy to nie wchodził mi na pocztę, a ja się upominałam.. W pewnym momencie obie nie wiedziałyśmy o co chodzi, ale po gruntownym czyszczeniu poczty wzorek się znalazł :P
Na szczęście dzisiaj miałam wolniejsze popołudnie i udało się! Obrazek wygląda teraz tak:
O ile mogę już podejrzewać co wyłania się na obrazku, to dalej nie mam pojęcia co ten śnieg bądź lodowiec ma wspólnego z wiosną ?! :) Coś na pewno ma, wszak tytuł zobowiązuje :D
Do zobaczenia za tydzień :) Asia, dziękuję za cierpliwość :))

12 komentarzy:

  1. Ależ masz tempo :))
    Błękity piękne, ale mi też póki co kojarzy się raczej zimowo :)
    Skłaniam się ku teorii z klepsydrą, pewnie wiosenniej się zrobi na górze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przypomina to trochę klepsydrę ale sama pewnie bym na to nie wpadła.
      Piękne są te kolory. Już teraz wiadać, że obrazek będzie zachwycający.

      Usuń
  2. Bardzo tajemnicze a jednocześnie interesujące.Tempo rzeczywiście zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal obstawiam dwie butelki w lodzie. Może toast z okazji wiosny?
    A może głodnemu chleb na myśli ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda! A wybór koloru lnu był strzałem w 10. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już wyglada świetnie choć właściwie nie wiadomo co to do końca tak bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tempo błyskawiczne i obrazek będzie śliczny. Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Barwy na razie zimowe, ale myślę, że wkrótce krzyżyki nabiorą wiosennych kolorków. Ciekawy pomysł z takim odcinkowym haftowaniem ...

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczaki... nawet nie wiesz jak sie zestresowalam widzac te wszystkie mejle od Ciebie, ze wzoru nie masz... a ostatnia wiadomosc, w dodatku w dniu publikacji, to juz w ogole doprowadzila mnie do szalu... :D Tempo masz niesamowite! Mam nadzieje, ze poczta juz nie przysporzy nam wiecej problemow...! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. kibicuję w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda! A wybór koloru lnu był strzałem w 10. :)
    Gclub
    ทางเข้า D2BET**

    OdpowiedzUsuń