Strony

poniedziałek, 13 marca 2017

180. Fée à la Mésange / Nimue #1

Całkiem przypadkowo na mój tamborek wskoczył kolejny haft :) Jakbym miała mało zaczętych prac ,prawda ?:P
Jednak przyczyną rozpoczęcia kolejnego haftu okazała się podróż! Wiadomo, kilka godzin w pociągu nie może się zmarnować :) Z różnych powodów żadna z zaczętych prac nie nadawała się do zabrania w podróż, do torby więc wskoczył wzór, który był na mojej liście "must have" od co najmniej 2 lat.

Jest to wzór z serii NIMUE na podstawie ilustracji Jean-Baptiste Monge z piękną sikorką kanadyjską, na której siedzi nieco wkurzony elf :) Oto ta ilustracja:

Zaczęłam xxx w pociągu, jednak podróż Pendolino minęła bardzo szybko :)
W wolnych chwilach krzyżyków zaczęło przybywać
A po powrocie z wyjazdu miałam już tyle:
Troszkę pleneru :)


Haftuję na lnie Belfast mulinami DMC.

Na razie haftuje się cudownie :) Może później, gdy dojdą muliny satynowe i metalizowane, nie będzie już tak różowo :)
Bardzo się cieszę, że tak licznie odwiedzacie moje skromne progi :) Dziękuję wszystkim i kazdemu z osobna :)
Zapraszam serdecznie! Jest mi ogromnie miło Was gościć :)

40 komentarzy:

  1. Hafcik zapowiada sie pieknie i niezle poczatki, czekam na dlsze odslony , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, podziwiam za szybkosc haftowania, bo juz ptaszek sie wylania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo już wyszyłaś :) Wzorek jest cudny, czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór. Ciekawa jestem jak będzie szło dalej. Piękne wiosenne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już prezentuje się interesująco.
    Cudne są wzory z tej serii, sama mam na kilka ochotę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wzory Nimue i wcale się nie dziwię, że zdecydowałaś wyszyć jeden z nich :)
    A jak pięknie go pokazałaś... cudo i jeszcze raz cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór!
    Z niecierpliwością czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd zobaczyłam pierwszy haft Nimue, marzy mi się choć jeden taki i chyba już nie długo... nie długo... Uwielbiam Twoja sikorka już zapowiada się fantastycznie. Elf, sikorka, konik polny i do tego te Twoje równiusieńkie krzyżyki, czego chcieć więcej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia,będzie śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba motyw, to będzie piękny haft.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana będzie piękny 💐
    Nie pamiętam już kiedy ostatnio jechałam pociągiem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widać, że haft będzie piękny, już czekam na efekt końcowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały hafcik, a ptaszek już wygląda zachęcajaco:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się zapowiada, a motyw haftu rewelacyjny, taki "inny" mi się wydaje od tego co oglądam wśród hafciarek, ale ja się nie znam;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny obrazek. Nie znam się na seriach do haftowania, ale możesz więcej tych Niume haftować 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik, wzory Niume zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko Ci idzie piękny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ci to idzie :) Bardzo ładny obrazek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale szybki i sprawnie Ci poszło to haftowanie, jak już skończysz będzie się pięknie prezentować. No i bardzo fajny sposób na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały haft, ale chyba trudny do haftowania w pociągu - tyle rzeczy rozprasza :)
    Podziwiam Wasze hafty Nimue, ale sama nie zrobiłam żadnego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się zapowiada:-) I wspaniałe zdjęcia, aż mi zapachniało wiosną:-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny wzór.Cudownie będzie wyglądać jak wyhaftujesz.Sliczne zdjęcia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sesja zdjęciowa, piękny wzór, szybko pracujesz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe tempo pracy i to w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sikora od JB MONGE jest extra. Też jest na mojej liście mast hew :) Pięknie jest.
    P.s. wyprowadzić haft w plener i zdjęcia od razu magiczne: )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ bedzie piękna ptaszyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu do Ciebie dzięki linkowi na jednej z grup na FB i nie żałuję, że zajrzałam. Oczywiście zostaję na stałe i czekam na kolejną odsłonę nimue :) Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  28. już wygląda ślicznie,ale gotowy zachwyci nas na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ bombowy rysunek. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj cudo cudeńko :-) Nic tylko jeżdzić pendolino i haftować :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te zestawy. Pieknie będzie.

    OdpowiedzUsuń