Strony

piątek, 31 marca 2017

187. Ozdoby świąteczne przez cały rok 3/12

Marzec był dla mnie wyjątkowo złym miesiącem i naprawdę się cieszę, że już się kończy. Większość czasu, zamiast na robótkach, upłynęła na martwieniu się i kursowaniu między pracą, domem i szpitalem. Na szczęście miesiąc kończy się w miarę chyba pozytywnym akcentem - jesteśmy po operacji, a wynik badania histopatologicznego wykazał nowotwór o najmniejszym stopniu złośliwości (cokolwiek to znaczy)....

Wracając jednak do tematu robótkowego, to siłą rzeczy mam zaległości w zabawach, na które się zapisałam. Już myślałam, że w tym miesiącu będę musiała spisać na straty również zabawę u Reni w robienie prezentów i ozdób świątecznych, ale w ostatniej chwili (czyt. 2 godz. temu) podczas oglądania filmu powstały takie 3 mini aniołki :)
Aniołki powstały wg znalezionego na Pintereście schematu. Z podpisu na zdjęciu wynika, że autorką schematu jest Patrizia Pirocca, ale niestety nie udało mi się dotrzeć do źródła.

Zdjęcie wyjątkowo niekorzystne, postaram się jutro zrobić fotkę w świetle dziennym i podmienić. Buźki aniołkom rysował mój synek, wyszły trochę upiornie :) Ale! mi się podoba, a mały dumny, że pomagał mamie :D No dobra, może uda się jutro coś poprawić :D
No proszę - aniołki za dnia :)


Udanego weekendu wam życzę i dziękuję za odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Kapitalne te ozdoby świąteczne. Świetne maleństwa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne maleństwa. Widzę, że nie tylko ja "słucham" filmy a w ich czasie coś tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są cudne:)
    Dziękuję za linka, zapisałam wzór i może uda mi sie samej przygotować?
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że dalej bierzesz udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne! A minki mają bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze te maleńkie aniołki :)
    Dużo zdrowia i pozytywnej energii :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne aniołeczki! Bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne anioleczki, takie malutkie słodziaki z wesołymi minkami:-)

    OdpowiedzUsuń