Strony

wtorek, 9 stycznia 2018

Kartki wg mapki - styczeń :)

W III edycji zabawy w kartkowanie u Uli będziemy robić kartki według zadanych mapek. 
Dla mnie to nowość, więc z jednej strony wyzwanie, ale z drugiej strony spore ułatwienie, bo nie trzeba kombinować z układem kartki :) Mam nadzieję, że dam radę :)
Mapka styczniowa wygląda tak:
A moja interpretacja tak:
To jedyne zdjęcie, które udało mi się zrobić bez mojego modela :) Zresztą, jak się przyjrzycie to dostrzeżecie jego cień :P
Pozostałe zdjęcia to już wariacja kociego futra :D Nie mam serca go wyganiać, a zresztą nawet jak to robię to wraca jak bumerang :)



Znów misiek Fizzy, ale jakoś przez ostatni rok przywiązałam się do niego :)
Robiąc kartkę korzystałam z papierów drukowanych ze strony https://farfarhill.blogspot.com/
Jeszcze muszę się pochwalić przepięknymi kartkami świątecznymi, jakie wczoraj wyjęłam ze skrzynki pocztowej :) Poczta Polska chyba bije rekordy w czasie dostarczania przesyłek...
Karolinko, Ewuniu, Agnieszko, Madziu i Asiu - sprawiłyście mi ogromną niespodziankę :) Dziękuję z całego serca!


38 komentarzy:

  1. Twoja karteczka jest rewelacyjna .Świetny pomysł miałaś z wykorzystaniem Fiziaczka i kolorystyka papierków podoba mi się .Dla mnie mapka to też nowość,nie wiedziałam jak to "ugryść" musiałam trochę podlądać u koleżanek.Twój kociak jest słodki,dodaje świetności sesji zdjęciowej kartki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja karteczka :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezachwyt kartka! No cuuudność po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka idealna! A model... no cóż, skradł całe show :D
    PS. Rzeczywiście PP zawiodła na całej linii. Kartka ode mnie szła tylko miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten kot ma cudne oczy! Może kartki zostały później wrzucone, może nawet po świętach :P Jak ktoś wrzucił do skrzynki 22 grudnia to niech się nie spodziewa cudu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, a model superancki. Bardzo mi się podobają fotki z nim. Powinnaś częściej korzystać z jego 'pomocy' :)
    PS. Do mnie też kartki dotarły po świętach, a niektóre już w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego Fiziacxka :-) Kartka przeurocza :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekhem... Jakby to powiedzieć... Kartka jest prześliczna, tylko co ja mam teraz biedna zrobić - wpadłam na ten sam pomysł i z haftem, i z ułożeniem, tylko na weekend czekam, żeby złożyć całość...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka z tym przesłodkim misiaczkiem :-)
    Ale kocurek dziś rządzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna interpretacja, wspaniale wykonane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza klasa ta karteczka. Ja osobiście lubię mapki własnie z tego powodu że nie trzeba myśleć nad układem kartki.
    Fajnie wkomponował się ten hafcik z misiem , papierki też świetne , muszę zajrzeć na tą stronę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie zdjęcia z kotkiem: model jak nic.
    a może i ja się skuszę, lubię robić wg mapki
    Buziaki ślę - karteczka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka prześliczna - misiaczek świetnie się w nią wpasował.
    Ale najpiękniejszy i tak koteczek:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartka. Jak widać, Twój futrzasty fan zgadza się z nami, że miś wygląda świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek przejął rolę szefowej ;) On tu rządzi :) A kartka pasuej mu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale swietnie z tym misiem kartka wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna kartka, ale mam wrażenie, że kot skradł te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fotogeniczny mruczek.Świetne pomysł na kartkę.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fotogeniczny mruczek.Świetne pomysł na kartkę.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kartka według mapki, interesująco wkomponowałaś haft a kot, to rewelacja. Monika chyba ma rację, to on skradł te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kompozycja Kasiu, karteczka wyszła prześlicznie! Twój kociaczek bardzo się starał, żeby zdjęcia były interesujące :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka jest śliczna, wspaniały pomysł z tak wkomponowanym haftem. A kociak jest śliczny i jak pięknie pozuje do zdjęcia, jak model :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajna zabawa z takimi mapkami. Twoja interpretacja bardzo mi się podoba, a kotek jest bardzo fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kartka jest rewelacyjana !!! Hafcik pięknie wtopiony w tło . Brawo !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Koteczek przyćmił absolutnie wszystko. A ten różowy nosek i zielone guziczki...absolutna rewelacja. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna kartka. A ja mam problem z mapkami, więc zrezygnowałam z zabawy u Uli. Do mnie też jeszcze spływają karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka! i jak widać na zdjęciu kotkowi również bardzo się spodobała, bo tak dumnie pozuje razem z nią :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kartka na początek wyzwań ja kompletnie nie mam pomysłu jak wykorzystać haft przy tej kartce więc chyba skończę bez, jednak bezapelacyjnym zwycięzcą jest model! rozkoszna kocia mordka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja bym chciała tworzyć takie małe cudeńka, to Ty sobie nawet nie wyobrażasz!! Nie mam bladego pojęcia, jak wy to robicie?? No jak?
    Model pierwsza klasa :) Strasznie bym chciała, żeby moja koteczka choć raz pozwoliła sobie na spokojnie zrobić zdjęcie i zapozowała. Ale nie, ona jak pańcia, jak widzi aparat, odwraca głowę :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudny mruczuś :) A interpretacja mapki cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna karteczka, przesłodki misiaczek ... no i kotełek pozujący do zdjęcia (ja mam dwa :) )

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudny hafcik:) Super pomysł na wykorzystanie go na tej mapce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna interpretacja mapki...hafcik dodaje uroku :) a cała kompozycja taka radosna :)...no i model pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Misiek super się wkomponował! Śliczna karteczka, a model cudowny! Dumny jakby własnymi łapkami kleił :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna kartka :) nie wiem jak się to stało, że nie ma mojego komentarza... jestem przekonana, że byłam tutaj dawno, dawno...

    OdpowiedzUsuń