Strony

środa, 24 stycznia 2018

Choinka 2018 - podsumowanie stycznia :)

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenie Magda z bloga Mniej Słów mocno zainspirowała mnie swoimi przecudnymi serduszkami, które można zobaczyć TU. Już wtedy pomyślałam sobie, że to świetny pomysł haftować co miesiąc kilka wzorków, żeby przed kolejnymi świętami móc wyczarować z nich zawieszki na choinkę. Zamiar wykiełkował już wtedy, ale o to, żeby nie był to słomiany zapał zadbała Kasia XGalaktyka organizując zabawę "Choinka 2018" :)
No, nie zastanawiałam się ani chwili! :D

Ja w ramach tej zabawy będę pokazywać na bieżąco same hafciki, a dopiero w grudniowym poście pokażę ich zbiorcze zagospodarowanie, bo po pierwsze, powstaną za jednym bałaganem, a poza tym zależy mi na tym, żeby były wizualnie spójne. Czy to będą serduszka, bombki, czy jeszcze coś innego - tego na razie sama nie wiem :) Mam czas na decyzję do finałowego posta :)

Postawiłam na wzorki Veronique Enginger - nuda, ale ja je uwielbiam!
Mam nadzieję, że uda mi się wyszyć co najmniej 2 hafciki w miesiącu :) W styczniu hafciki z broszury, do której już niejednokrotnie sięgałam, bo zwiera genialne wzory w pięknej, świątecznej kolorystyce: "La grande histoire de Noël N°2". A oto moje hafciki:
I w zbliżeniach, oprószone klimatycznie sztucznym śniegiem ;) Domek:
oraz dziewczynka z reniferem :)

A ponieważ Kasia dopuściła łączenie zabaw i wszystkie prace związane ze świętami, to dorzucam jeszcze  styczniową karteczkę zrobioną w zabawie u Uli, którą pokazywałam TUTAJ :)
Na koniec kolaż moich styczniowych prac:
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko, w szczególności słowa pochwały nad poduchą pokazaną w poprzednim poście :) Poczułam się bardzo doceniona :)

40 komentarzy:

  1. Rozumiem Twój zachwyt nad tymi wzorkami, bo hafciki wygladają przecudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wzorki VE są rewelacyjne i chyba nigdy mi się nie znudzą.
    Pięknie wyglądają w Twoim wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sympatyczne hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycajace hafciki,pieknie je zagospodaruj :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te hafciki, małe, a oko cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. misterne, urocze,delikatne i piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna nuda. One są tak piękne i urokliwe, że nie wyobrażam sobie, że mogłyby mi się kiedyś znudzić. Małe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same slicznosci te hafciki, beda pieknie sie prezentowac. pOzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. One są piękne, one są cuuudne i ja się zachwycam!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Nuda?? To jedne z najpiękniejszych świątecznych wzorów jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki! Bardzo klimatyczne i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ..Ty podziwiasz wzorki VE a ja podziwiam Twoje piękne hafciki !
    Zakochałam się w domku, który tak pięknie osnieżyłaś śniegiem:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nuda czy nie, ja tam też zachwycam się tymi świątecznymi wzorkami :)
    Piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wzorki. Hafciki wyglądają pięknie. Też się przymierzam do jednego z nich.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka. Uwielbiam tą serie haftów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wzorki wybrałaś. Ja już się nie moge doczekać końca roku, żeby zobaczyć je wszystkie razem wykończone, to dopiero będzie niesamowicie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wzory, śliczne prace. Czekam na następne, bardzo jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te hafciki, podziwiam perfekcję w wyszywaniu .
    Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa zostawione u mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne hafty. Już teraz bardzo ładnie wyglądają, a co dopiero po wykończeniu. Nie mogę się doczekać finalnej prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka nuda, też uwielbiam Veronique, jej wzory to poezja. No, teraz będę niecierpliwie czekać na grudzień, żeby zobaczyć twoją oprawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow urocze hafciki. Wzory piękne i perfekcyjnie wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne zimowe hafciki. Będą cudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne hafty. Szczególnie zaczarowal mnie numer dwa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Twój talent do wynajdowania ślicznych, delikatnych wzorków, mających to przysłowiowe "coś w sobie".

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne wzorki. Małe a jak cieszą ...Bajeczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kocham te wzory od VE , będziesz miała piękne ozdoby świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, jaka tam nuda, wzory Veronique są tak cudne, że mogę je oglądać na okrągło i bez przerwy, a jeszcze tym bardziej tak pięknie wykonane jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne hafciki i jakze dokładnie wyszyte!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne,nastrojowe hafciki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wzory tej autorki. Można je haftować bez końca.
    Karteczka też bardzo ładna.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  32. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne hafty. Robią wrażenie czasochłonnych

    OdpowiedzUsuń
  34. I also love these patterns from VE, you will have beautiful Christmas decorations.

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń
  35. Dopiero dzisiaj weszłam na ten post. Ale lepiej późno niż wcale napisać, że wybrałaś bezbłędne wzory. Bardzo ciekawa jestem jak potem je wykorzystasz. Cieszę się, że byłam iskrą początkową i teraz sama się zainspiruję :) Muszę się wziąć za ozdoby bożonarodzeniowe bo potem czasu braknie.

    OdpowiedzUsuń