Strony

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Imieniny stycznia :)

Nową i bardzo ciekawą zabawą, w której będę uczestniczyć w tym roku są "Imieniny miesiąca" - zabawa organizowana przez Hanulka. W styczniu mieliśmy przygotować kartkę z monogramem.
Podczas, gdy inne uczestniczki linkowały już gotowe kartki, ja ciągle nie mogłam się zdecydować jaki monogram wybrać :P. Ostatecznie haft i kartka powstały dopiero wczoraj wieczorem..

Na resztce białego Belfastu 32 ct wyhaftowałam literkę "A" z alfabetu Le grand ABC "Linge ancien" francuskiego wydawnictwa Les Brodeuses Parisiennes.
Powstała kartka maksymalnie prosta w formie, bo tak się jakoś złożyło, że nie mam ani papierów, ani napisów innych niż bożonarodzeniowe, a w dodatku drukarki brak :( Napis zostanie dodany później, chociaż bez niego może jest i lepiej.. 



Muszę się jeszcze pochwalić, że mój słoiczek wygrał w konkursie na najpiękniejszy słoiczek TUSAL 2017. Wyniki glosowania Tutaj. Oj, jak się cieszę! :)))
Dziękuję pięknie wszystkim głosującym, a Hani za prowadzenie zabawy :)
Mimo tak ogromnego wyróżnienia, w tym roku rezygnuję z TUSAL-u na rzecz innych, bardziej użytecznych zabaw :)
Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone, ale czasu będę miała mniej i z czegoś zrezygnować trzeba ;)

18 komentarzy:

  1. Świetny ten monogram i super kartka, nic jej więcej nie potrzeba, haft się bron sam :-). Niestety przegapiłam zapisy do tej zabawy.
    Gratuluje najładniejszego słoiczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale taka prosta kartka jest właśnie śliczna sama w sobie, mi się bardzo podoba :) I gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana karteczka! Gratuluję serdecznie zwycięstwa!:) A ja przeoczyłam post o głosowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    A kartka jest śliczna, napisów nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje bo fajny słoiczek:)
    śliczna bez napisów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana serdeczne gratulacje z wygranej!
    Karteczka przecudna i ten zachwycający hafcik !
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej w TUSAL-u.
    Kartka śliczna i nic więcej jej nie potrzeba - mnie się bardzo podoba, bo haft broni się sam, a ja minimalistka jestem
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny monogram, bardzo subtelny :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gratuluję tusalowej wygranej :)

    Przepiękny jest ten monogram a kartce niczego nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny monogram! Świetnie prezentuje się w takiej oprawie. Wszystko jest idealnie wyważone i na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka z monogramem! W ogóle to podziwiam za te wszystkie krzyżyki, dla mnie to nie do pomyślenia, żeby tyle czasu poświęcić jednej pracy...Chylę wiec czoła! Gratulacje wygranej, piękny słoiczek! 😊 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny monogram i on tu robi całą robotę;) Nic tu więcej nie potrzeba,jest ślicznie! Gratuluję Tuasalowej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji najpiękniej ozdobionego słoiczka! Piękną karteczkę z monogramem stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie zmieniaj, jest IDEALNIE. Ten monogram jest zachwycający sam w sobie. Nic mu więcej nie potrzeba, żadnych napisów. Jest pięknie.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń