Strony

sobota, 24 lutego 2018

Choinka 2018 - podsumowanie lutego :)

Witajcie wieczorową porą :)
Dziś 24-ty, więc wpadam z podsumowaniem zabawy "Choinka 2018" u naszej Xgalaktycznej Kasi :)
Już myślałam, że oprócz wcześniej zrobionych i pokazywanych na blogu kartek w ramach zabaw u Uli i Inki nie będę miała już nic więcej do pokazania, ale dzięki temu, że miałam dziś wolną sobotę, to rzutem na taśmę powstały kolejne dwa hafciki projektu Veronique Enginger, z których na koniec zabawy wyczaruję COŚ :)
Wzorki z tej samej broszury co w styczniu "La grande histoire de Noël N°2". Tym razem dziewczynka z wiankiem adwentowym na głowie i Rogaty na tle serca :)
Wzory z tej broszury mają w sobie jakąś magię :) Oszczędne w kolorystyce, ale niesamowicie wpadają w oko :) Razem ze styczniowymi haftami stanowią już malutką gromadkę :) Czyż nie uroczą? :)
A poniżej podsumowanie choinkowych prac w lutym :) 
Do hafcików dorzuciłam również lutowe kartki, skoro zawierają haftowane elementy :)
Zbiorcze zdjęcie dla Kasi:
 Miłego wieczoru Wam życzę, a niedługo pojawię się znowu :)

13 komentarzy:

  1. Piękne są te wzory. Mają w sobie jakąś magię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetne są te wzorki, broszurki nie znam ale takie wzorki maleństwa oszczędne w kolorki to ja bardzo lubię wyszywać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie te hafciki wyglądają, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje lutowe hafciki. Z niecierpliwością czekam na kolejne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafciki, ciekawa jestem co z nich wyczarujesz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, gdzie Ty dorwałaś tę broszurę? Cudne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te wzorki. U mnie na razie tylko jeden powstał - z filiżanką i szalikiem, ale będą następne, bo cudne są. Podziwiam za ilość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki, malutkie, a kilka kresek sprawia, że mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te hafciki. Już dawno miałam na nie ochotę, ale czasu brak. U Ciebie kolekcja cudownie wygląda.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje lutowe hafciki. Z niecierpliwością czekam na kolejne
    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต D2BET

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło mamelku, ile cudnego dobra. Zachwycona jestem i zachwytem oniemiała!
    Pozdrawiam skromnie

    OdpowiedzUsuń