Strony

środa, 21 lutego 2018

Podaj Dalej [4] - zapraszam!

Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka z ostatniej zabawy "Podaj dalej", do której zapisałam się w ubiegłym roku u Gosi z "Gosikowego Zakątka". Oto, co znalazłam w przesyłce:
Największy mój zachwyt wzbudziła ta przepiękna karteczka :) Podziwiam ogromnie, bo takie bogate, przestrzenne kartki pozostają poza moimi możliwościami :) Gosia jest moją mistrzynią papierków :)
Oprócz kartki w paczce znalazłam przepiękne papiery z kolekcji "Be with me", tekturki i scrapki
gotowe bazy, koperty i pudełka na kartki, bombkę do dekorowania, notes i słodką pocieszajkę :)
Gosi już dziękowałam, a teraz ja ogłaszam zabawę u siebie :)

  Zapraszam 2 osoby do zabawy :)
Jeśli chcesz otrzymać ode mnie upominek-niespodziankę pozostaw stosowny komentarz pod tym postem
 i przyślij mi swój adres przez formularz kontaktowy na prawym pasku bloga:) 
Jednocześnie sama zobowiązujesz się do kontynuowania zabawy. 
Na przygotowanie paczek mam rok, ale mam nadzieję, że uda mi się to wcześniej :D
Wysyłam tylko na adresy krajowe, bo koszty przesyłki przyprawiają ostatnio o zawrót głowy :P

11 komentarzy:

  1. Co prawda miałam się nie zapisywać do takich zabaw, ale u Ciebie Kasiu po prostu muszę :) Z wielką przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią zgłoszę się do zabawy. Już od dawna podpatruję "Podaj dalej", ale jakoś nie miałam odwagi wcześniej :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny, że chcecie się ze mną bawić <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Cię Gosia obdarowała, drobiazgi cudniastę a karteczka mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny upominek. Karteczki Gosi i te jej warstwy to mistrzostwo, niestety również i poza moimi możliwościami aby takie tworzyć. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny upominek Kasiu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zabawa i fantastyczne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń